Nasza pewność i entuzjazm klientów, w odniesieniu do naszych produktów, sprawiają, że jesteśmy przekonani, że Ty również przekonasz się do PLATINUM.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z jednego z naszych produktów karm półwilgotnych Platinum  dla psów i suchych Platinum dla kotów - nawet jeśli go nie zaakceptujesz - oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy przez pierwsze dni 30 po zakupie, pod warunkiem, że został on zakupiony bezpośrednio od nas. Okres obliczania okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania przesyłki.

W przypadku roszczeń gwarancyjnych prosimy o kontakt z nami

Zadzwoń do nas: 784 659 870 lub napisz na adres: info@platinumpolska.pl

Promocja "GWARANCJA ZWROTU"

 Organizator Promocji

  1. Organizatorem promocji jest Meat Hit Dariusz Naworol sp. k., ul. Kasztanowa 9, 55-220 Jelcz-Laskowce, REGON: 022345160, KRS: 0000496857 (dalej: „Organizator”).
  2. W ramach promocji Gwarancja zwrotu (dalej: „Promocja”) Organizator oferuje możliwość zwrotu zakupionego w okresie 1 lutego – 31 lipca 2025 r. produktu na warunkach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  3. Celem Promocji jest zapewnienie Nabywcom produktu możliwości zapoznania się z jakością produktu wraz z możliwością jego zwrotu, w razie braku satysfakcji z jego użytkowania.

Uczestnik Promocji

  1. W Promocji mogą wziąć udział wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami, tj. osobami fizycznymi dokonującymi z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, które dokonały zakupu produktu w sklepie internetowym www.platinumpolska.pl w czasie obowiązywania Promocji, tj. 1 lutego – 31 lipca 2025 (dalej: Uczestnik).

Warunki zwrotu produktu

  1. Promocji Gwarancji zwrotu podlega półwilgotna karma dla psów PLATINUM oraz sucha karma dla kotów PLATINUM MeatCrisp, w każdej dostępnej gramaturze.
  2. Uczestnikowi przysługuje prawo jednokrotnego skorzystania z promocji dla każdej z formuł karmy półwilgotnej dla psów i suchej dla kotów.
  3. Produkt należy zwrócić w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru.
  4. Zwracany produkt musi być przesłany w oryginalnym opakowaniu, poza jego otwarciem opakowanie nie powinno nosić znamion zniszczenia.
  5. Zużycie karmy nie może stanowić więcej niż 30% oryginalnej wagi opakowania.
  6. Do zwracanego produktu należy dołączyć dokument zakupu (fakturę VAT lub paragon) oraz prawidłowo wypełniony formularz zwrotu, stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu wraz z podaniem informacji dotyczących oczekiwań względem produktu i przyczyną zwrotu.
  7. Produkt należy odesłać na własny koszt na adres: Meat Hit Dariusz Naworol sp.k., ul. Kasztanowa 9, 55-220 Jelcz Laskowice. Paczka powinna zostać oznaczona napisem „Gwarancja zwrotu”.
  8. W ciągu 14 dni od otrzymania produktu Organizator rozpatrzy zasadność zwrotu.
  9. Środki pieniężne zostaną zwrócone Nabywcy w ciągu 14 dni od daty poinformowania o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu przez Organizatora na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu. Zwrot środków nie obejmuje kosztów przesyłki. 
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność lub opóźnienie w zwrocie środków powstałych z powodu braku wskazania przez Nabywcę numeru rachunku bankowego oraz innych danych niezbędnych do realizacji przelewu bankowego lub błędnego ich wskazania.
  11. Organizator nie ma obowiązku odesłać zwróconego produktu w przypadku niespełnienia warunków Promocji i nieuznania zwrotu.
  12. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają uprawnień nadanych konsumentowi/Nabywcy na podstawie postanowień ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  13. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 1 lutego 2025 r. i obowiązuje do dnia zakończenia Promocji.
  14. Niniejsza gwarancja nie ogranicza ustawowych praw użytkownika wobec nas wynikających z zawartej z nami umowy kupna. Niniejsza gwarancja nie ma wpływu na istniejące ustawowe prawa gwarancyjne wobec nas. Niniejsza gwarancja nie narusza zatem ustawowych praw użytkownika, lecz rozszerza jego sytuację prawną. Jeśli zakupiony przedmiot jest wadliwy, możesz skontaktować się z nami w każdym przypadku w ramach ustawowej gwarancji, niezależnie od tego, czy istnieje roszczenie gwarancyjne, czy też gwarancja jest wykorzystywana.

Ładowanie...